Preporučujemo Vam

Obaveštenje

Poštovani, od 15.07.2017.-30.07.2017. ordinacija neće raditi zbog korišćenja godišnjeg odmora.  S poštovanjem, dr Ivan Radić

Prošireni pregled 1

-obuhvata: detaljan pregled po sistemima, Ekg snimanje i analiza, pulsna oksimetrija, kontrola glukoze iz prsta, analiza sastava tela( procenat mišića, masti, visceralne masti, BMI), te u slučaju potrebe savet i propisivanje terapije.

Bioptron lampa

Bioptron lampaBIOPTRON LAMPA je medicinski nefarmakološki uređaj koji koristi moć polarizovane polihromatske svetlosti koja nastaje prelamanjem kroz specijalno višeslojno ogledalo i propuštanjem kroz sistem foto-filtera u terapijske svrhe. Široko područje primene, jednostavnost upotrebe, bezbolno i kratko vreme tretmana, bez poznatih negativnih nuspojava čini bioptron lampu veoma atraktivnom i delotvornom, te se koristi i preporučuje širom sveta kako u medicini za lečenje najrazličitijih bolesti i stanja, tako i u kozmetičke svrhe.

Bioptron svetlosni aparat poseduje poseban optički deo koji emituje svetlost sličnu elektromagnetskom spektru prirodne sunčeve svetlosti ali bez UV zračenja. Deluje na prirodan način podržavanjem sposobnosti organizma za regeneraciju, ponovnim uspostavljanjem ravnoteže, biostimulacijom te prema tome, pomaže telu da oslobodi svoj potencijal za samoizlečenje.

Ima naučno dokazano dejstvo u lečenju rana ( rane nakon trauma, opekotine, dekubitusi, post-operativne rane, itd), u reumatologiji (osteoartritis, artroze, reumatoidni artritis itd), bolovima u križima , vratu, ramenima, kod ožiljaka, sportskih povreda( grčevi mišića, uganuća, kontuzije, itd), u dermatologiji (akne, ekcemi, psorijaza, herpes, itd), kod infekcija gornjih dišnih puteva (sinusitis, bol u uhu, angina), kod migrena, stresa i mnogo drugo.

Tretman traje 4-10 min, jednom ili dva puta dnevno, bezbolan je i bez nuspojava, može da se koristiti kod svih uzrasta.Kompletna terapija zavisi od više parametara, kao što su razlozi za primenu terapije i stanje tretirane zone.

Preporučuje se konsultovati lekara pre upotrebe Bioptron lampe kako bi dobili profesionalni savet dali je potreban i neki drugi tretman ili terapija.

U ordinaciji DR IVAN RADIĆ možete dobiti besplatne konsultacije u vezi tretmana lampom.

Cena tretmana je 400 din, na više tretmana popust.

Za slabije pokretne i nepokretne pacijente postoji mogućnost tretmana u kući pacijenta, cena po dogovoru!

Neka od istraživanja vezana uz bioptron lampu:

T.Kubasova, M. Horvath, K. Kocsis and M. Fenyo: effect of visible light on some cellular and immune parameters. Immunology and Cell Biology, 1995, 73;239-244

S. Monstrey, H Hoeksema, K. Depuydt, G. Van Maele, K. Van Landuyt and P. Blondeel:The effect of polarized light on wound healing.European Journal of plastic Surgery, 2002, 377-382

I. Stasinopoulos: Report of rheumatology and rehabilitation centre, Unpublished material, Greece 1990

Aronis, A. Braziotis, K. Kafourus, N. Pagratis, Th Papakostas and P. Venetsanos: The action of visible polarized light on skin diseases. Poster presentation at the 18th International Congress of Dermatology, New York, USA 1992

Sistematski pregled

Današnji način života koji karakerizuju stresovi, fizička neaktivnost, brza hrana itd, je doveo do porasta oboljenja od raznih bolesti i javljanja u sve mlađim starosnim grupama.

Važnost preventivnih sistematskih pregleda se ogleda u činjenici da mnoge od bolesti u ranom pretkliničkom stadijumu ne daju nikakve simptome koji bi uputili i naveli pacijenta da potraži lekarsku pomoć. Kada se simptomi pojave, bolest je najčešće već u uznapredovaloj fazi i postoje nepopravljiva oštećenja organa.

Jednostavnim i relativno jeftinim pretragama se može većina tih bolesti otkriti prije pojave ikakvih simptoma a pravovremenim merama prevencije i lečenjem se može odložiti početak a ponekad i potpuno sprečiti razvoj bolesti.

Suštinske mere prevencije bolesti uključuju promenu načina života tj. pravilnu ishranu, fizičku aktivnost i izbegavanje rizičnih faktora kao što su pušenje, alkohol, preterani stresovi itd.

Osnovni sistematski pregled uključuje anamnezu, pregled po sistemima, merenje krvnog pritiska, određivanje indeksa telesne težine, EKG, laboratoriju ( kompletna krvna slika, glukoza, holesterol, HDL ,LDL, trigliceridi, bilirubin ukupni i direktni, AST, ALT, urea, kreatinin, pregled urina), analizu rezultata,zaključno mišljenje i savetovanje. Cena je 2700 din, sve se može obaviti jednim dolaskom, te ukoliko su analize i rezultati laboratorije uredni zaključno mišljenje i savet se može poslati mailom, poštom na kućnu adresu ili osobno preuzeti.

U zavisnosti od starosti i pola, načina života, podataka o bolestima u porodici, preporučuju se dodatne laboratorijske analize, odgovarajuća dijagnostika( UZV, CT, Kolonoskopija) i specijalistički pregledi.